Hej hej hallå dagboken, efter senaste inlägget lovade jag mig själv att försöka bli lite bättre på att uppdatera här, allra främst för min egen skull, för att det är så himla skönt att bara spotta ur sig allt man går och grunnar på, och bara låta psyket få andas lite, om så bara för en stund. 

Vad har hunnit hända sen sist då? 
Inte speciellt mycket egentligen faktiskt, jag söker jobb och hoppas att jag snart får napp på den fronten.
Förutom det så rullar det på som vanligt, och bilen går fortfarande bra.

I helgen väntar den efterlängtade trippen till Ullared med det gamla hederliga gänget, fast med en del nytillkomna. Jag ser fram emot att få komma bort lite grann och göra någonting annat, andas lite annan luft, och att få umgås med människor som jag vet att jag uppskattar att umgås med. Jag vet redan nu att den trippen kommer generera i magont på grund av skrattattacker, intag av alkohol, vilket i sin tur kommer generera i djupa konversationer om både livet och döden, en lördag och söndag helt i min smak med andra ord.

Nu är det dessutom inte långt kvar tills Malin kommer sitta bänkad framför Tv:n varje lördag flera veckor framöver när Melissa Horn intar scenen i Så mycket bättre. Förstå den drömmen som blev sann när jag insåg att hon ska vara med där för flera månader sen, och dessutom som om inte bara det vore nog, så ska hon dessutom vara värd, vilket ju då innebär att hon kommer vara med i alla avsnitt av programmet. 

Jag ska sluta jiddra om henne, men det är en lycklig och förväntansfull Malin som avrundar för denna gång.

Var rädda om er!

Kommentera

Publiceras ej