Som en ros, som nyss blommat ut
som aldrig sett solens strålar förut

Som en våg, på ett stort & stormigt hav
du ställer inga som helst krav

Som en stjärna glittrar på himlens tak
vill jag för dig berätta en sak

Som jag letat länge efter tröst
släcker du den med din röst

Att höra dig bara säga hej
är säkert ingen big deal för dig

Men du förstår nog inte hur mycket det gör
när jag rösten från en annan människa hör

Det ekar så tomt inne i mitt bröst
tills jag får höra din änglaröst

Låt den för evigt finnas kvar där
så jag kan minnas den när du inte längre är här

1 kommentarer

Sara

01 Sep 2008 13:31

Oh vad fint :)

Min mobil har fortfarande inga pengar först på fredag och jag är allmänt förkyld, vilket har med att göra att jag inte varit allt för kontaktbar. Hoppas allt är bra med söta du.



:*

Kommentera

Publiceras ej