Alltså okej, förlåt men jag måste bara kommentera biten "föräldrarna hävdar att dem inte hade för mening att skada sin son..."
NEJ! men om man ser att sin son går ner till att väga 1,6 kilo så vore det kanske ide att börja gå mot sina jävla sjuka normer och ge honom den mat han behöver?

Så att dem inte dödade sin son med mening, tror jag på när helvetet frysit till is & när grisar kan flyga.

Hur jävla funtad i skallen måste dem inte vara, som kan göra sådär mot sitt eget barn?

Att det finns sjuka människor visste jag, men ibland blir jag fan helt... stum.
Fyfan, jag mår illa.

5 kommentarer

Lilly

30 Aug 2009 13:50

Håller verkligen med dig. Det är helt sinnes!

Celine :)

30 Aug 2009 16:41

!

Lenita

02 Sep 2009 00:51

SJUKT!!!!!!!! alla andra ord är överflödiga!

Celine :)

02 Sep 2009 16:03

;)

Celine :)

02 Sep 2009 16:05

varför ger de inte bara barnet bröstmjölk? är det nått fel på det?

Kommentera

Publiceras ej