Jag har genom min bonus syster Enna <- lyckas komma över en hemsida, med gratis filmer & serier!

Visseligen är det ingen swesub på någon av dem, eftersom det är en engelsk moviesajt, men det gör inte så mycket - gratis är gott oavsett!

Jag ska precis kika på My sisters keeper som är en av flera hundratals filmer som ligger uppe där.
Kan slå vad om redan nu, att den kommer få mig att gråta - många gånger.

För er som inte vet vad den handlar om, så handlar den om följande;

Brian och Marge Fitzgerald har ställts inför denna fråga gång på gång.
Vid två års ålder fick deras dotter Kate diagnosen leukemi. Hon förväntades inte överleva, men mot alla odds får Kate uppleva sin 16-årsdag. Att detta är möjligt beror helt och hållet på Anna, Kates yngre syster som är en perfekt medicinsk donator. Men tretton år gammal fattar Anna ett beslut som kommer att vända upp och ner på familjens liv; hon vill inte längre vara donator. Åtminstone vill hon ha rätten att välja själv. Hon stämmer sina föräldrar för att få kontroll över sin egen kropp, samtidigt som hon förstår att detta kan leda till Kates död.

Så med andra ord - många tårar blir det. Garanterat! Rös bara jag såg trailern kan jag tala om för er. & det mina damer och herrar - har aldrig hänt förut!

Jo just ja, för er som vill ta del av alla filmer som ligger uppe där & serier, så finns länken här;
gratis film & serier! <- Enjoy, det tänker jag göra.


Avslutningsvis vill jag bara säga att min prinsessa är tok finast & att hon är saknad brevid mig i sängen! :*

8 kommentarer

Annie

29 Nov 2009 15:48

Såg filmen för några veckor sedan, sjukt fin..

Josefin

29 Nov 2009 18:14

Vad gillar du bättre, Gina Tricot eller HM? ^^

GÖZDE;

29 Nov 2009 22:16

Fin blogg, Åh gud vad bra den verkar , tror jag ska ta och titta på den ! :)

Annars då. allting bra med dig? :)

GÖZDE;

29 Nov 2009 22:34

Hehe ,tar och tittar på den imorn :D

bara jag inte börjar gråta !:D

härligthärligt, jo det är väl bra :)

hoppas att du har haft en bra dag :)

GÖZDE;

30 Nov 2009 08:56

Hehe damn ;O

härligt , jo den har vart bra :)

I C E

30 Nov 2009 16:42

Allt är toppen :D

Sj?

I C E

30 Nov 2009 16:42

Jag menar: Vad gör du?

, ist för "sj?" hha :D

I C E

01 Dec 2009 18:52

Härligt att höra! :D

Kommentera

Publiceras ej