Klickade runt på youtube idag, & helt random egenligen studsade jag in på det här klippet som fullständigt fick mig att tappa andan av välbehag.

Det h
är är den norska bruttan Rikke Lie, som med en röst likt en änglakör skuttat upp & bosatt sig på hennes stämband. Mitt i prick om du frågar mig!

Det är människor som henne jag avgudar!
Speciell unik r
öst som totalt skiljer sig från mängden. Likey likey!


Spotify är bra skit men jag stör mig något grymt på att dem har skit som aqua m.m men inte sånt som man faktiskt VILL ha, som det här! Jaja, god bless youtube! <3

HAHA, guuud! Hon
är verkligen en kopia i stilen av årets idol Linnea. Kolla stilen! Mitt i prick, or what! ↓



Imorgon blir det kalas hela dagen. Först är det mormor som ska firas mitt på dagen, sen är det min mammas pojkväns brors flickväns tur på kvällen. Hörde en fågel viska i mitt öra att det är exotiskt bricka som står på menyn. Man tackar! & så tokfullt med barn allover, någonting säger mig att jag kommer trivas som fisken i vattnet!

& på söndag är det dop för hela slanten! Min kusins lilla Vincent ska döpas minsann. Mys värre! & då kom fågeln igen & viskade att det ska bli smörgåstårta. Ojoj, vad jag blir bortskämd med god mat. Men inget mig emot! Mumsfilli!


Nu sträcker jag mig väldigt långt känner jag, men man ska chansa i livet har jag också fått lära mig!
Det finns inte n
ågon där ute i bloggvärlden från Nyköping trakterna som vet om någon lägenhet som skriker efter en ägare? Eller kanske till&med ett jobb? Im in big need! Hojta till!

Btw.. jag saknar min skatt s
å det gör ont i mig! Bara 6 dagar kvar tills våran 6 månaders dag! <3

Happy times!

Kommentera

Publiceras ej