Dem orden kan nog sammanfatta mig väldigt bra faktiskt. CSI - fatal conspiracy är det som gäller just nu!
Uppdrags spel över lag är något som ALLTID uppskattas!

Fick 3 data spel av älskling, valen föll på Prison break, art of murder & så det ovan. Fint ska de va!

Nåja, skriver bara lite snabbt och massa trams nu, eftersom älskling snart ska gå iväg till jobbet & lämna mig här helt ensam, & utan henne.. suxx!

Vi var ju som sagt på Kolmården & firade våran 1 års dag, med övernattning på Villa Fridhem. Vilket jag verkligen kan rekommendera för dem som ska till Kolmården & söker efter ett boende på samma gång. 4 stjärnigt hotell, med otrolig utsikt över vatten, stilla & lugnt en liten bit in från vägar & dylikt. Maten som serveras är gudomligt god! Spa avdelningen får också ett stort plus!
Var inte alls fel att simma runt i den stora bassängen för att sen gå upp och slappna av i bubbelpoolen.

Har massa bilder på facebook för den intresserade, men jag slänger iaf upp en bild på en pingvin som jag personligen tycker blev otroligt bra på bild!

Kommentera

Publiceras ej