Nu har jag lyckats gå & vinna en tävling på allas vårat facebook.

Genom The White One - Hemmatandblekning. & eftersom jag precis nylingen klickat hem en tandborste som ska sköta den biten åt mig, insåg jag helt enkelt att två tandbleknings produkter verkar ganska onödigt.

Därför mina kära vänner, har du chansen att kamma hem det här paketet!
Jag kommer troligtvis få hem det i brevlådan på Tisdag.

Det ni kan vinna är White One - tandblekningspennan - strong. Bilden ovan visar vilken det är!

Blekningen har dessutom fått väldigt positiva omdömen. & det är ju inte fy skam!

Så för att vinna den? - Enkelt.

Skriv i kommentarsfältet varför just du ska vinna, & varför du tycker att just dina tänder behöver en "extreme makeover". Simple as!


En vinnare utses om 1 vecka. Vill säga Lördagen den 15onde Oktober.


Stort lycka till!

6 kommentarer

Lina

09 Oct 2011 00:39

För att jag dricker så mycket kaffe och vill vara snygg ändå. ;)

Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser

10 Oct 2011 20:34

För att jag aldrig fick gosa med dig så behöver jag ju självklart ett tröstpris! :D



Och ett mer seriöst svar också:

För att min pojkvän är rökare och har fula tänder. Med denna otroliga produkt så skulle mina tänder BLÄNDA folk när jag stod bredvid honom ;) Så gillar jag ju att le också :)

Kim

26 Oct 2011 21:14

Ingen idé för mig heller! Jag dricker 9-10 koppar kaffe om dagen så en tandblekning håller bara några månader för mig :(

Gina

02 Nov 2011 21:12

Bara så du vet så fungerar inte tandborsten... den är fejjk! BlueIllume suuuuger!

Malin

03 Nov 2011 15:23

Gina, mina tänder har iaf blivit vitare av tandborsten! ;b

Tillan

03 Jan 2012 00:11

sv: Hej :) Jag har nu svarat på din kommentar i ett videoinlägg! Kul att du frågade! kram :)

Kommentera

Publiceras ej