Jenny frågar:

Hej!
Har det tagit slut med din flickvän? Innan skrev du
alltid om hur kär och galen du var, men nu har vi
inte fått läsa det på ett tag.

MVH / J - Trogen läsare

Malin svarar
:

Nej. Det är inte slut. Däremot har vi lite uppförsbacke just nu, enligt mig iaf. Men jag hoppas innerligt att allt ordnar sig, för det är henne jag vill vara med. Måste skriva att jag tycker det är roligt att du slaviskt följer min blogg! :)

Mammut frågar:

När kommer du och hälsar på igen? :D Miss you!

Malin svarar: Det hade jag tänkt att göra så fort jag får pengar min fina vän! :*

Anonym frågar
:

Ska ni flytta ihop snart du och din tjej? :)

Malin svarar
: Vi har pratat om det lite. & Johanna flyttar hemifrån om några månader. Men hon vill bo själv lite först, vilket jag förstår. Men jag får bo hos henne om jag hittar ett jobb, tills jag hittar ett eget place. Men bli sambos i framtiden? Det hoppas jag absolut.

Nat the twat frågar:

1: Gillar du gröna, gula eller leopardbananer?
2: Dricker du kaffe?
3: Snusar du?
4: Varför har du så dåligt med bilder på bloggen?
5: Varför blev det inga mer videobloggar för?
6: Hur ser en typisk Malin-vardag ut?
7: Tänker du skaffa barn någon gång? Alltså DU, med din mage, inte din flickväns. Om inte, känns det inte ovärt med mens? :D
8. När du haft olika flickvänner, brukar ni "matcha eran mens" då? Lixom annars har ni ju sammanlagt mens två veckor i månaden?! En varsin vecka lixom! Jag tycker det är nog jobbigt att ha sex-brake när jag har mens, och jag har ju pojkvän så han har ju inge mensavbrott. Om du fattar hur jag menar hahaha! Du behöver inte svara på denna fråga pga allt u-know.

haha det är typiskt mig att fråga en sån här fråga! Jag frågade samma fråga till en kompis som har tjej, hon svarade i alla fall att de hade mens typ samtidigt för att de umgicks så ofta :)

SÅDÄR nu jävlar har du fått dina tio frågor. Så nu kan du blogga. Mohahaha!

Malin svarar:

Haha "Nat the twat med miljoner frågor"! Men okej...

1
. Leopardbananer, alla gånger!
2. Yes, jag dricker kaffe in deed.
3. JA! Jag snusar! Oftast Catch mint, men också Göteborgs rape! Det är fint det!
4. Jag har dåligt med bilder på bloggen, dels för att JAG aldrig fastnar på bild, men dels också för att det är svårt att hitta en bild som passar det jag skriver om :b
5. Haha! Videobloggar ja, mjae.. det blev väl inga mer för att jag precis som typ Kissie, inte vet vad jag ska prata om.
6. En typisk Malin vardag? Haha, tro mig.. den är inte allt för rolig. Lagar mat, tvättar, diskar, sitter & knappar på datorn... ungefär så. Men det beror väl mycket på att staden Vimmerby inte har så mycket att erbjuda & att jag inte har några vänner här gör inte direkt att mitt schema blir mer fullt av saker att göra.
7. Hm, den frågan har jag fått många gånger. & svaret har alltid blivit något i stil med "Ja, det kan jag väl tänka mig, men smärtan det innebär lockar inte"! :p
8. Nej, vi brukar inte "matcha" våran mens. Aldrig gjort med någon av mina flickvänner. Men det kanske är något värt att fundera över. Eller så får man helt enkelt låta bli att ha sex då, haha.

And there you go. Hoppas det smakade.

1 kommentarer

Nadja

31 Jan 2012 01:59

Åh att jag såg nu att du hade haft frågestund, hade annars haft lite roliga frågor! :) Uppdatera oftare tycker jag!! : )

Kommentera

Publiceras ej