Nu var det alldeles för länge sen jag skrev här känner jag. Så tänkte att eftersom jag nu varit ute på äventyr, så har jag iaf lite att fylla ut bloggen med. So here goes...

I Fredags efter jobbet, lämnade jag och en kompis Vimmerby, för att bege oss till mitt älskade Göteborg. (Dit jag för övrigt, någon gång i livet ska flytta!)
Vi matade in Hindås på Gps:en & gav oss iväg.
Väl framme vid Hindås, checkade vi in på rummet i parets villa, gjorde oss någorlunda hemmastadda & satte oss i soffan med en familj som också hade hyrt rum, knäppte varsin öl, för att sen efter det skutta ner i sängen & sova.

Lördagen spenderades på Liseberg, & vi hann kanske åka 5 karuseller, innan det var dags att bege sig till villan igen.
På väg därifrån var det som om hilmen öppnade sig fullständigt, & det var länge sen jag sett att det kan komma så mycket regn från ett & samma ställe. Det slutade med stora vattenpölar överallt, & bilarna hade stora problem att ens ta sig fram, utan att halvt drunkna.

Väl framme vid villan, gjorde vi oss klara för utgång, satte oss & började dricka.
Sen var det dags för GAYBAR, & lotten föll på gaybaren Gretas. Sen får jag väl erkänna att det mest är minnesluckor resten av kvällen.
Det enda jag minns, kan ni få ta del av & skratta åt (för det har jag gjort i efterhand);

Det första jag minns från kvällen är att jag & min vän sitter vid ett bord, när jag lyfter blicken bort mot två tjejer, varpå den ena av de vinkar åt mig att jag ska komma, jag kliver givetvis över till dem, hänger mig över bordet & hör den ena tjejen säga "Det här är... *pekar på den andra tjejen* (som jag inte minns vad hon heter), jag tycker ni kan lära känna varandra lite, hon tycker du är jätte söt. *bla bla bla* (minns inget mer av vad hon sa), slå er ner här båda två vetja!"
Efter det beger jag mig bort till vännen, berättar vad hon sa, varpå Helene totalvägrar att gå dit. Så det blev inget "lära känn varandra" moment där inte.

Sen det andra jag minns är att jag tydligen raggat upp en brud på dansgolvet, för den andra minnesluckan jag har består av att jag tittar in i en tjejs ögon, & ger henne en rejäl hångelomgång. Inte bara en gång, utan en stor del av kvällen. Trevlans!

Resten har jag fått höra i efterhand av min vän. Tydligen ska jag ha hånglat med en kille (!!!!!) som också tydligen var efter mig hela kvällen (?) liksom, vad fan hände där? En kille? Kom igen Malin för helvete. Vi kan härmed konstatera att jag INTE är vid mina sinnes fulla bruk när jag är onykter. Som fan.

Och så tydligen dansade jag (!!!!) & alla ni som _känner_ mig väl vet att jag typ aldrig dansar, förutom när jag är stenpackad, och det kan man la säga att jag var i Lördags. Minst sagt. Jag valde tydligen att dansa "Stor boll, liten boll, cykelpump, plocka äpplen & plocka blåbär" dansen! Jag menar, för fan. Vart försvinner mitt vett & ettikett i såna här sammanhang? Jag måste ju sett otroligt sexig ut alltså! Meeeow! Antagligen kunde man ana ett litet "Im sexy and i know it" när jag svängde mina lurviga!

Sen ska tydligen Moa Lignell ha varit där. Jag ska tydligen ha petat på Helene & utbrustit "Är inte det där Moa?" Hon höll tydligen med, och står fast vid det än idag. Skrutt! Jag skulle gett henne en ordentlig hångel omgång istället!
Robin Stjernberg (eller vad han heter) från idol, ska tydligen också ha varit där har jag fått höra i efterhand. Status på det!

Sen skulle vi hem, & jag har fått höra i efterhand, att när vi stod & väntade på bussen, ska jag helt allvarlig ha ställt mig framför Helene med armarna i kors & sagt "Fan, vilken jävla kagge du har!" HAHAHAHAHAHA! Så jävla snäll! Det fick mig att brista ut i fullständigt asgarv, för jag ser mig själv framför mig, & hur jävla dumt det måste sett ut. Dessutom var vi tydligen inte ensamma vid hållplatsen, & folk måste ju trott att jag var helt tappad bakom flötet.

Sen kom vi hem, jag vet inte hur, & jag vet inte när. Det enda jag vet är att jag promenerade direkt till sängen, & somnade på 2 sekunder.

Morgonen därpå, var jag allt annat än pigg. Jag behövde kräkas, men min stackars mage höll inte med, tom & skrikande efter mat som den var. Så det blev inget annat än att _försöka_ & hulka sig. Onom nom!

In mot göteborg central, fortfarande full (!!!) & helt tom i pallet, för att träffa Madde. Föreberedde henne lite vackert på att jag fortfarande var full, och hon berömde mig för att det var bra jobbat, att jag dagen efter fortfarande var full. Kändes ju.. bra!

Vi traskade runt säkert 1 timme, för att hitta något ställe där vi kunde göra oss av med min stora tegelstens väska, & hittade till slut ett ställe, där jag kunde förvara den - gratis. Sweet som fan!

Efter det började vi checka av våran långa lista på aktiviteter vi skulle genomföra under vårat möte.
Universeum var först ut. Där gick vi i några timmar, tittade på djur, & såg väldigt mycket fram emot att få "bygga" våra egna dinosaurier. Trodde vi. Väl på plats, kom de ut med en vagn med papper och saxar på! Hallå?! Vi ville BYGGA på riktigt. Båda två hade föreställt sig att de skulle komma ut med lösa ben, & stora läskiga huvuden, att kunna bygga en riktig bjässe av. Tji fick vi! Vi lämnade därmed "dino verkstaden", lika fort som vi kom! Besvikna.se

Sen fick vi nog av Universeum. Nästa stopp - hemma hos Madde. Lämnade väskan, gick & handlade grejer till sushin som vi senare skulle göra. Blev upphämtade av Maddes ena jobbarkompis, åkte iväg för att åka & hämta Maddes 2 kattungar.
De är så söta att man vill lägga sig ner & dö.
Hem & busa gärnet med de, en liten stund, för att sen ta tag i sushi tillverkningen. ONOM NOM på det!
Resultatet blev som vanligt, oslagbart gott!
& till sushin kollade vi på en av världens bästa filmer - Taken! <3

Efter filmen roade vi oss med bra många varv på Mario Kart, skrattade emellanåt så vi kiknade åt hur jävla värdelösa vi båda var. Kul kul!

Sen skuttade vi ner i sängen, somnade inte förrän halv 2. & stackars Madde hade ställt sin väckarklocka på 6, för jobbet & alla plikter kallade. Jag låg kvar i sängen till 11, gick upp för att packa ihop, diskade berget på diskbänken, städade lite, rensade kattlådan, busade med katterna. & sen hämtade Helene mig för att sen bege oss mot Borås, där vi träffade Helenes Emelie.

Efter att ha varit där en stund, började den tunga färden hem mot Vimmerby, & nu är jag tillbaka i helvetes hålan igen.
Behöver la inte skriva så mycket mer om det direkt. Det suger, minst sagt.

Trevligt har det varit iaf, & jag hoppas inte det dröjer allt för länge innan jag sätter mina fötter innanför Göteborgs gränser igen.

2 kommentarer

Marra

01 Aug 2012 21:09

Tokfia!!!

Nikky Jones

01 Aug 2012 22:45

HAHAHA du fick en hetro-moment på fyllan! Jag dör :D Typ som att hetro-människor kan få en gay-moment på fyllan, fast det är tvärtom för dig.

Kommentera

Publiceras ej