Efter mitt näst senaste inlägg, är det många som hört av sig & trott att det är de jag syftar på. Det gör jag inte. Jag syftar på mitt ex & ingen annan. Så nu vet alla det.

& jag är inte så jävla elak som det kanske framstår, or whatever. Men jag blir bara så jävla trött på hur folk behandlar mig. 

Senast på midsommar fick jag ett sms från en tjej, som jag pratade med hur mycket som helst förut, tills hon träffade sin nuvarande pojkvän. Vilket resulterade i att vi inte alls pratade lika mycket längre, vilket jag har full förståelse för. Men sen försvann även hennes facebook, så jag blev orolig att det kanske eventuellt hade hänt henne något, som vilken människa som helst hade blivit.

Så just av den anledningen skrev jag sms, efter sms, för att försöka få tag på henne. När det till slut damp ner ett sms i telefonen på midsommar där det stod följande;
"Jag lever. Jag vill bara inte prata. Du är för intensiv, okej? Förlåt, men fatta piken redan."

LIKSOM VA? För intensiv? Vet ens den människan vad det ordet betyder? Tvek på det.
Det enda jag brydde mig om var att hon mådde bra, & jag ville veta om hon ens var i livet, eftersom hon helt plötsligt bara försvann utan att höra av sig. There's nothing more to it.
Men visst, om det är att vara intensiv för att man bryr sig om att någon mår bra, så fine.
Men annars? Fuck you. 

Jag har varit den snällaste i världen även mot henne, egentligen en "främling" som jag LÅNADE UT 200 KRONOR TILL, för att hon inte hade några pengar. Sa hon. & snäll som jag är, lånade jag ut pengar till henne utan att blinka. Tji fick jag för det. 

Skrev ett långt sms som svar kan tilläggas, där jag bland annat avslutade med att säga "Pengarna du är skyldig mig, kan du stoppa upp i röven". Contact deleted.

Idioti på hög nivå. Men det är ju en helt vanlig vardag i Malin Karlssons liv dessvärre. 
Vad jag någonsing gjort för att förtjäna all skit som hela tiden slår mig i ansiktet, har jag fortfarande inget svar på. För jävla sorgligt om du frågar mig.

Det hela slutade iaf med att allt annat sprang ikapp mig i samma veva som smset landade i min telefon, och det slutade med att midsommar kvällen blev helt förstörd, för jag bröt ihop inför hela samlingen. Så nu har hela min släkt fått se när jag gråter lika mycket vatten som niagara fallet sprutar. Trevlans på det.

FML.

2 kommentarer

Poffie/syster yster :>

25 Jun 2012 21:14

sv: Just tell me when, and I'll do it :>

Nadja

28 Jun 2012 02:37

Finns om du någongång behöver prata av dig :/ så du vet! tycker det verkar varit mycket deppigt på senaste malin :/ bryr mig iaf!

Kommentera

Publiceras ej