Idag har jag kommit fram till en väldigt spännande sak i mitt liv. Jag har otroligt svårt för att skriva samtidigt som jag lyssnar på musik! Eller.. iaf om det är en låt som jag kan, & därmed kan sjunga med i. Spännade värre, nu vet ni det! 
 
Jag gav mig attan på att faktiskt skriva ett blogginlägg idag, för nu är det nästan 1 vecka sen jag skrev något överhuvudtaget. Det senaste inlägget avslöjade ju dessutom inte speciellt mycket om någonting, eftersom det är jag som satt & hade "roligt" en kväll & skrev ner lyrics på en låt. Ehehe, så kul kan jag ha ibland. 
 
Dagens roligaste måste ju ändå ha varit idag i skolan, när Liseth behövde hjälp med ett tal i matteboken, & läraren inte visste hur man löste problemet. Då kan man ju fråga sig om läraren verkligen valt rätt yrke. Tvek på det. 
 
Annars då? Inte allt för mycket faktiskt. Mitt huvud är upp & mina fötter är ner. Så länge det är så är det la dumt att klaga. Lite så känner jag. 
 
Funderar på om jag kanske ska göra en till videoblogg, eller om jag ska låta bli? Har ingenting att prata om = låter bli. Fine by me. Woop woop!
 
Just ja! Jag ska ÄNTLIGEN klippa av mig väldigt stora delar av håret. Förstår ni hur mycket jag längtar till fredag? (förhoppningsvis)? Nah, tror inte det. Ska bli otroligt skönt iaf. Nu ryker skiten! S k ö n t. 
Tänker mig något i stil med bilderna överst i blogginlägget. (Längden (typ) och frisyren som i bilden till höger, & luggen som bilden till vänster) Hoppas bara att det klär mig. Annars kan det bli.. jobbigt. Men som vanligt - bjuder jag på det. Det är ju fan bara hår, mitt hår växer dessutom som ogräs, så ptja.. shit happens.
 
Puss & kram. 

Kommentera

Publiceras ej