Igår var det min födelsedag. 32 år ung (eller är det 25?). 

Två av mina bästa vänner Fredrik och Angelica hade gett mig instruktioner om att jag skulle befinna mig på Mcdonalds typ 16.30. Klockan 16 plingar det på dörren och där utanför står de för att plocka upp mig, så vi börjar gå mot stan, när vi gått en bit slinker Angelica lite bakom mig och sätter för en ögonbindel över ögonen och de börjar leda mig en ganska bra bit genom stan. Sen går vi in på något ställe och jag blir nedsutten vid ett bord och de tar av mig ögonbindeln, och där möts jag av två vänner till som redan sitter ner vid bordet och väntar på att jag ska anlända. paus för gråt

Vi avnjuter olika tapasmat, dricker, pratar och har trevligt, för att sen dra vidare ut på ett utställe.
Jag har verkligen blivit blessed med de bästa vännerna man kan få. Jag älskar er så mycket allihopa. 
Jag har aldrig blivit uppvaktad sådär på min födelsedag förut, och jag uppskattar det så otroligt mycket.
Det var den bästa födelsedagen jag haft, tack vare er, så tack. Verkligen tack.

Att flytta till Linköping är utan tvekan det bästa jag gjort i hela mitt liv, no doubt. Det kom så mycket bra med flytten, mer än jag någonsin kunnat föreställa mig, och det är först när jag flyttat hit som mitt liv verkligen på alla plan börjat trilla till rätta, och det känns så jävla skönt. 



Kommentera

Publiceras ej