Sådär ja, dags för en liten uppdatering igen. 

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag till hösten skulle flytta. Det blev tidigare än så. Sen 1 Augusti bor jag i en lägenhet i närheten av Linköping, och har äntligen kommit till rätta och bott in mig litegrann. Än så länge trivs jag och ångrar inte valet att flytta ännu en gång öht. Det enda jag saknar med att inte längre bo i Torslanda är mitt jobb på Brännekulla och alla trollungar och fantastiska kollegor och VBH. Men de försvinner ju inte bara för att jag flyttar, tack och lov. 

Innan semestern började så hörde jag av mig till en del privata förskolor i Linköping i jakt på jobb, och i Fredags var jag på intervju på en av dem. De är i behov av en vikarie på 50% två veckor framåt, och 50% är bättre än 0%. Så imorgon kickar vi igång med en heldag bara för att jag ska få lära mig deras upplägg och hur deras dagar ser ut. Spännande värre ska det bli! På Fredag ska jag dessutom äntligen ha intervju över facetime (hurra på den, not!) med vikariebanken i Linköping, och jag har ytterst svårt och tro att de skulle neka mig fortsättning efter den intervjun. 

Och på Lördag är det släktträff hos mormor med alla kusiner, vilket också ska bli fantastiskt roligt då det är så sällan alla är samlade på samma ställe. 

Ptja. Annars då? Bilen går bra och livet rullar på. 

Kommentera

Publiceras ej