Tänkte jag skulle genomgå en mindre "extreme makeover", för att förhoppningsvis höja mitt självförtroende en nivå högre.
Feel like i need it!
Till & börja med, ska jag klippa mig & färga håret, så så fort mina 13 tusen från norge kommer, ska jag slänga ut pengar på en frisör, som verkligen vet vad hon sysslar med.
Mammut, du vet vem jag pratar om!

Sitter & kikar på www.frilla.se, för att hitta en eventuell frisyr, eller om jag helt enkelt gamblar lite & låter frisören jag ska till bestämma, vad jag klär i, trots allt så vet ju dem bäst. oftast!
Funderar på om jag ska färga håret väldigt mycket mörkare också?!
Iaf inte ljusare, som jag en gång var, då mina ögonbryn är väldigt markerande & mörka.

Nehe, ska hoppa in i duschen nu, innan klockan drar iväg mot läggdags.

Kommentera

Publiceras ej