Jao en ny header, får avsluta dagen.
Annie var snäll & hjälpte mig att få den på plats.
Tycker det är så roligt att fixa & trixa med sånt där, så jag kommer nog byta ganska ofta.
Haha!

Nu ska jag bara surpla i mig det sista av min coca cola, som jag för övrigt är galet sugen på ;o
För första gången i mitt liv, känner jag verkligen ett sug efter coca cola, vilket jag aldrig trodde jag skulle sukta efter.

I morgon väntar jobb på pannkaksbuffen på stadshotellet, mellan 11-15 ^^
Spännande, att få hoppa in lite där också.
När jag jobbat klart i morgon är jag ledig till den 23e.
& på tisdag kommer som sag familjen över på middag, så i morgon ska jag ägna morgonen åt att skriva upp vad som ska handlas & vad som ska pysslas med, för att fixa den rätta stämningen!

Godnatt på er & sussa sött :*

Kommentera

Publiceras ej