Yes, jag & mattias bestämde idag att vi ska dra dit på lördag & gå omkring & njuta av allt vackert & såklart åka lite attraktioner, vad som nu finns att åka vill säga. Jag har hört att sagoslottet iaf ska vara öppet, så det ska åkas, så är det med det!
Det ska bli grymt kul, aldrig varit på julmarknaden på liseberg heller, så det ska bli jätte spännande.
Var inne på deras hemsida & såg att nanne grönwall ska ha en show också, men attans.. det kostade pengar, såklart!
Det hade jag velat se.. men men.

Jag längar till helgen, har en känsla i magen av att det kommer bli grymt skoj.
Eftersom sällskapet är mattias, kan det inte bli så mycket annat.
Underbara vän! ^^

Nu är det sängen som gäller om en stund.
Godnatt på er!

3 kommentarer

Madeleine

04 Dec 2008 01:19

Mäh! Jag vill med! :(

Mattias Lindblad

04 Dec 2008 15:44

Skall bli jätte kul! Det var ett par år sedan jag var där så det är ännu dags nu :)

Vi får tacka min syster som kom med idén när jag frågade vad man kunde hitta på, haha :P

catta

04 Dec 2008 15:54

vad kul, liseberg e jättefint vid jul =)

Kan du inte svänga ner te Halmstad o hälsa på mig med när du är på västkusten!!? ;D

Kommentera

Publiceras ej