Min kära mamma ringde för inte alls länge sen & frågade om jag hade flyttat in hos mattias, & det kan man kanske tro.
Men så är inte fallet, även om jag stormtrivs hos honom här. & jag har ingenting att komma hem till i vimmerby ändå så..
Men i helgen ska jag hem iaf, tror jag. haha

Laddade nyss hem darins nya album - flashback.
Riktigt bra faktiskt!

Jag bjussade mattias på mcdonalds idag, smakade skit bra, som vanligt!
Kollade lite i början på en film också, där rockbandet lordi för övrigt är huvudpersoner, med sina vackra masker!
Dark floors

Avslutar med en egobild, för ovanlighetens skull.

4 kommentarer

Annie

11 Dec 2008 18:59

Haha på den ena bilden är du blåögd och på den andra grönögd ;)

Sara

11 Dec 2008 19:34

omg kvinna va söt du är! Galet fina bilder :*

Mammut

12 Dec 2008 02:09

inget att komma hem till, nehe tack för den :(

Lina

12 Dec 2008 12:12

Du har blivit utmanad!! ;)

Kolla min blogg...

Kommentera

Publiceras ej