Yay, tänkte att ni är nyfikna på hur jag har det här hos mattias i kungsbacka?
Jo, igår gick vi upp tidigt, för att åka till ullared, & vi var väl inte SÅ beredda på hur mycket folk det skulle vara.
Men med facit i handen, borde vi kanske förstått att en lördag morgon, ÄR & antagligen alltid kommer vara fullproppad på ullared. Tji fick vi!
Men efter en korvjävel att äta, så begav vi oss in i folkmassan, & om det var trång?
Det behöver jag nog inte ens nämna.
Lite grejjer fick jag köpt iaf, lite till mig själv, & ett par julklappar, hurra för mig!
& det är väl rätt känt, att man kommer väldigt billigt undan där?

Sen när vi kom hem, dröjde det inte länge förrän vi började dricka alkohol. Sen begav vi oss till liseberg marknaden, där vi började med att åka utkikstornet, & efter det begav vi oss till spökhotellet gasten, & tro det eller ej, men varken jag eller mattias, gjorde ett ljud på hela turen, kors i taket!

Inne på ullared (vilket kanske var en av anledningarna till att det var så sjukt mycket folk) befann sig dem tre damerna S, & sjöng EN fjutt låt, innan dem satte sig för att skriva autografer.
& what can i say? Sonja alden är verkligen SÅ ubersnygg irl.

Kommentera

Publiceras ej