Blev utmanad av Lina att svara på ett antal frågor, so i guess i will do that!
Om du inte kände mig innan, lär du göra det lite bättre nu..

Vad är din Favorit...

Färg - Oj, finns många vackra färger, men okejdå.. blå!

Årstid - S O M M A R!

Veckodag - Fredag

Högtid - Julen får det nog bli, finns inget mysigare!

Bok - Pojken som kallades det! Helt hemsk, rakt igenom..

Författare - oj, haha.. donno

Film - jösses, så många som jag har sett, inte lätt att välja en då.. Walk the line!

Animerad film - Bondgården

TV-serie - Prison break, hells kitchen

Låt - Somehing - Lasgo

Artist - Lars winnerbäck, westlife är dem som ligger närmast hjärtat..

Skådespelare - Sarah wayne callies

Djur - Katt alla gånger!

Resmål - GREKLAND, take me there, and i'll stay forever..

Stad i Sverige - Kungsbacka, stockholm, göteborg

Transportmedel - Bil

Sport att utöva - Innebandy, finns inget roligare!

Sport att titta på - Hockey, & fotboll

Maträtt - Kyckling i all dess form, tacos

Dessert - Hm, är inte så förtjust i det, men.. glass?!

Krydda - Kryddor är helt galet kul.. Oregano

Dryck utan alkohol - Juice, saft, coca cola

Dryck med alkohol - Baileys, likör 43, passoa passion bla

Frukt - Banan, clementin, äpple bla

grönsak - gurka & morot!

blomma - Rosor

Plats i hemmet - soffan & sängen

Plats på jorden - Eh.. i någons famn?

Tidning - Aftonbladet

Kvällstidning - hm?

Person - Min mamma

Klädstil -  Jag är inte den som är den, klär mig i det JAG tycker är skönt.

Klädesplagg - Hipster/kallingar

Ljud - Från någons andetag tätt intill mig

Godis - Äter inte mycket godis längre :s Meeen.. allt, typ.

Pryl - Mobilen, eller datorn antagligen

Replik - Eh.. låt mig tänka på den i 2 sekunder, svar ja!

2 kommentarer

Annie

12 Dec 2008 21:15

kallingar? :P

Babbidesign - [Design & Foto]

12 Dec 2008 21:18

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig http://babbidesign.blogg.se !

Kommentera

Publiceras ej