Ja, gick in på en flik, det där stod "vilket klipp är BÄST?".
Eh, ja.. vad kan jag säga?
Gå in & kolla själv;
http://www.aftonbladet.se/tvling/

EH, vadå vilket klipp är BÄST?
Hur kan man tycka att dem två klippen längst till höger ens är roliga?
Okej visst, personerna har frivilligt ställt upp i leken, då får dem den också tåla.
MEN, jag tycker ändå det är fel, att lägga ut dem i en tävling & rösta på vad man tycker är bäst?
Jag tycker inte det är bäst, att han avslöjade att han var otrogen, så hon börjar gråta i direktsändning, jag tycker inte att det är bäst, att hon var tvungen att avslöja sin sjukdom inför hela svenska folket.
& att publiken kan applådera när någon visar sig vara ett svin.
Eh ja, finner inte ens ord. Jag tycker det är fruktansvärt svinigt!

Det man inte vet
mår man inte heller
dåligt av?

Kommentera

Publiceras ej