Ja, det är inte allt för ofta man längtar efter smuts, skräp, bajamajor, fulla människor & tält!
Men när det heter hultsfreds festivalen, så gör iaf jag det!

Jag saknar att höra ljudet från tomburkar, som flyger över marken, man sparkar på.
Jag saknar att sitta på gräsmatta, fullt med matrester.
Jag saknar att få äta natchotallrik.
Jag saknar att få besöka dem äckliga, bajamajorna
Jag saknar att få se alla annorlunda människor, som sticker ut!
Jag saknar, alla sönderspelade toner från stereoapparater.
Jag saknar den samanvävda doften av alla hundratals olika matställen.
Jag saknar den otroliga stämningen, & allt glatt humör!
Jag saknar till&med att få släng min ciderflaska vart & hur jag vill!

Jag längtar tills det blir Hultsfred 2009!

Count me in
i'm gonna
be there

Kommentera

Publiceras ej