För er som inte visste att den fanns, så vill jag tipsa om en väldigt underhållande bloggläsning, hos någon som kallar sig för telefonhoran. Helt enkelt en tjej, som jobbar med att ta emot sexsamtal från alla möjliga människor, i bloggen kan du föllja hennes heta äventyr på linjen!


Ett utdrag från hennes blogg;

Dagens vidrigaste replik..

X - Jag vill diska din fitta.
Jag - Hur menar du?
X - Liksom skrubba runt därinne!

Give me a break..

Haha!
Eftersom det kostar 19,90 eller något per minut, att växla ord med henne, kan jag nog inte i min vildaste fantasi, förstå hur mycket pengar hon måste tjäna!

Att man inte är först med att komma på något sånt där, så enkelt..
egentligen!

Hur som haver, du hittar henne här! telefonhoran

2 kommentarer

Anne

06 Nov 2008 19:37

Var glad över att jag tipsade dig om henne ;p

Lina

06 Nov 2008 19:55

Haha!! Sjukt rolig blogg! :D

Kommentera

Publiceras ej