Haha, jag tänker hålla mig vaken en timme till, för vid tre ska man vrida tillbaka klockan en timme.
För då gott folk, vinner vi en timme! För vi övergår till vintertid.
Usch, vintertid.. det låter så.. mörkt på något sätt.
Har aldrig riktigt förstått meningen med det där att vrida fram & tillbaka klockan..
Hur som haver så tänker jag hålla mig vaken av den anledningen att jag helt enkelt inte har råd att försova mig i morgon, för i morgon bär det av till ikea med familjen.
Trevlans värre!
Jag hoppas anne, drar med sig Elias, det räcker med att man ser på den pojken, så sprider sig ett leende på läpparna.
Barn över lag, är sockersöta.

För övrigt så blåser det något så fruktansvärt, låter som om hela taket ska slitas dän.
Dagen har spenderats med familjen, det åts grillat, sen har jag varit med lill syrran ikväll & tatt hand om henne, & haft trevligt!

Mjaha, vad ska jag roa med mig i 25 minuter till nu då, innan sängen vinner över min envishet, att vara vaken?
Jo, det får bli ett sally avsnitt, så jag får lugna ner mig efter dagens bravader.

3 kommentarer

Anne

26 Oct 2008 09:15

Klart att jag tar med mig honom! :) Så förbered dig på att leka ;p

Annie

26 Oct 2008 10:23

Haha men mupp, du hade ju lika gärna kunnat vrida tillbaka klockan tidigare på kvällen :P så försök inte, du satt uppe av andra anledningar!

› K a т т a

26 Oct 2008 17:56

Jag vet inte, jag tror att jag yrade lite igår, hah.

Sorry!

Kommentera

Publiceras ej