I morse när jag vaknade, så sminkade jag mig, sen när jag kollade i spegeln i hallen, så såg jag att jag var helt röd i större delar av ansiktet, men inte runt munnen & ögonen.
Mamma skrämde upp mig & sa att jag kanske hade schalakansfeber (stavning?), när jag & mammut, var på gymmet & stötte ihop med henne.
Jo, för jag & mammut har börjat gymma nu! ^^

Yeeah. I morgon klockan 09,25 är farmor utanför & hämtar mig, då bär det av till resecentrum, & en bussresa på, ja.. hur lång tid det nu tar.. haha, har inte ens koll på vart båten går ifrån.
Men ih, det ska bli mysigt. Min lilla farmor. ^^
Världens bästa!

Så jag kommer med andra ord vara borta i två dagar, ingen dator, ingen mobil, ingen ingenting!
Huhu, eller okey, mobilen får väl hänga med.
Datorn är bara stort lass, sen sitter jag så mycket vid den ändå!

Nu blir det dusch & sen mat.
Tjing tjong!

4 kommentarer

Sara

07 Oct 2008 23:46

Åh vad roligt :D Ha så kul :*

Malin

08 Oct 2008 12:46

ha så skoj gumman!! :) pöss

Jocke

08 Oct 2008 18:11

Hejhej, tänkte bra kika förbi och droppa en kommentar. Titta gärna in hos mig (;

helen

08 Oct 2008 19:13

nemeen! dra till åland bara sådär. jag som va sugen på att tala med dig ikväll ! men men hörs imorn då. hoppas din resa är kanoon!

pusspuss

Kommentera

Publiceras ej