- Adam är döpt efter mig. Han & Eva åt äpplen. Men bara en gång, sen var det kört på något sätt.
/
Adam, 9 år

Nyss hemkommen från att ha gjort mammut sällskap, runt på ett par dagis, där hon gick in & visade upp sig, så att dem har ett ansikte på henne, nästa gång är det hennes tur att följa med mig!
Det första dagiset vi stannade på, tog det 2 sekunder sen var en flicka framme & sa till mig;
- Hej! Vad heter du?
- Malin...
- Aha, vad heter hon? *pekade på manuela*

Sen fick vi gå innanför "dörren", & då tog det kanske inte ens 1 minut, så hade jag den lilla flickan omlindad kring mina ben. haha!
Sen ville hon dra iväg mig någonstans, men det gick inte för sig.
Barn & malin går ihop som handen i hansken!

Nu blir det mat & skräckfilm ;D

2 kommentarer

Mattias Lindblad

22 Oct 2008 15:55

Nemen va söt flicka :) Sån flicka vill jag också ha :D

Madeleine

22 Oct 2008 18:14

Ja, barn är något för dig :P

Kommentera

Publiceras ej