You were there for me to love and care for me
When skies were grey
Whenever I was down
You were always there to comfort me
A song for mama - boyz II men

Nej, jag har ingen koll på dagarna.
Läste NU att det är kanelbullens dag idag.
HAHA. Egentligen, vad larvigt? Eller?
En jävla kanelbulle, har en egen dag!
När det istället borde vara en dag för insamling av något som hjälper någon/något att bli bättre!
Faaaast, magen kanske mår bra av en kanelbulle?
Whatever
Ät & va gla' på kanelbullens da'!
Jag har iaf, inte ätit en enda.

Nyss smält i mig tacos, det var minst sagt, fruktansvärt gott!
Vaknade halv elva, hade fått ett sms av pappa, han var hemma med rasmus idag.
& eftersom det händer max 2 ggr per år, så gick jag dit så fort jag vaknade, så några timmar med honom fick jag!
Han tycker så bra om mig. Varför ska det vara så svårt att låta det vara så?
Pappor. Ynkliga varelser?
Iaf min.

Nu blir det postkodmiljonären, SEN min damer & herrar, är det min framtida fru Linda bengtzing på tvn, halv tio.
Gissa om malin kommer sitta bänkad?
Eh, ja!

Kommentera

Publiceras ej