Yepp, nyss hemkommen från träning, med mammut i en timme. Känns väldigt nyttigt måste jag säga! ^^
Var på håret att vi inte kunde träna, för egentligen kan man inte träna förrän efter 4, av någon anledning, för att det är obemannat, men dem jobbade & höll på när vi kom, så vi fick smita in.
Tack för det!
Bränt ungefär 70 kalorier, & det är alltid något!
En banan som mellanmål efter det, bjussade mammut på ;]

Nehe, nu ska jag hoppa in i duschen, sen kommer mami & hämtar mig, för min lillasyster fyller 15 idag, så det bjussas på mat. BRA! För jag har bara 120 kronor att röra mig med, tills nästa gång jag får pengar!
Hujedanmej!

2 kommentarer

Annie

13 Oct 2008 19:38

Hur kunde du bara bränna 70 kalorier om du tränade i en timme? :O

Mattias Lindblad

13 Oct 2008 21:49

Jag vill också börja träna :/

Kommentera

Publiceras ej