I wanna lay by your side, baby
i wanna feel every beat of your heart
and through out the nights
i wanna hold you tight
I wanna wake up with you - Boris Gardiner

Ja, det är vad jag får höra. Hela tiden. Att är man homosexuell, kille som tjej, är man automatiskt också äcklig! Men man är snäppet äckligare om man är bög, för ATT? Vad är skillnaden, en kille som älskar en kille, & en tjej som älskar en tjej? Den enda skillnaden är könen, inte kärleken till en annan människa, för den är precis lika fin som vilken kärlek som helst. Man tycker att det borde vara accepterat i dagens samhälle, men when it all comes down to it, är det väl antagligen avundsjukan som spökar!

Sen att folk ens orkar säga;
- Jaha, när blev du homosexuell då?
Eller
- Jaha, så nu när du har pojkvän, är du hetero igen då?

För det första, BLIR man inte en sexuell läggning, man vaknar inte upp en vacker dag & säger " nej, idag ska jag bli homosexuell!".
Det är någonting man FÖDS med, precis som att man föds med ett födelsemärke på kroppen.
Det tar bara olika lång tid för folk att komma underfund med att man ÄR homosexuell.
Sen att vissa påstår att man är sjuk när man berättar att man är homosexuell?!
Fel fel fel fel.
Det är ingen sjukdom så som en förkylning är, eller en urinvägsinfektion.
Det finns inget botemedel, så som hostmedicin, eller ipren till någon som är homosexuell!
& att man automatisk också blir dum i huvudet när man är homosexuell, är också bara skrattretande.
Undra vem fan det är som är dum i huvudet, när man inte kan acceptera kärlek mellan två människor!

OCH är man bisexuell, & skaffar en pojkvän, BLIR man inte hetero igen bara för det.
Man är det för stunden eftersom att man har en pojkvän, ja!
Men för all framtid? Nej!
Det är inte KÖNET man blir kär i, Det är PERSONEN!
Som någon så klokt sa en gång....

8 kommentarer

Anne

26 Sep 2008 12:53

Ja sis' : du är den mest äckliga personen jag känner ;p



Nej, faktum är att du är en av de mest omtänksamma personer jag känner tror jag + att det är jävligt coolt (enligt mig) att våga stå för att man är bi/homo!

Go Malin, Go Malin!!! :D

Kram

Mattias Lindblad

26 Sep 2008 13:58

Ja, tyvärr är vår värld så skev... Alla skulle varit asexuellt lagda så den mänskliga rasen kunde dö ut och alla djur få leva i lugn och ro! ;)

helene

26 Sep 2008 15:33

sv: gud, tack så hemskt mycket! vad glad jag blir :)

Sara

26 Sep 2008 15:59

Jag håller med om allt du skrev. Tänk om alla kunde vara lika smart som du. :)

Jonas

26 Sep 2008 16:28

Det är trångsynta och efterblivna människor som har emot homosexuella. Vissa vill leva kvar på 18 talet och bara vara sura på allt och alla.

helene

26 Sep 2008 19:24

det är kalasfint med mig :) själv?

Sara

26 Sep 2008 21:40

Jag blir så trött på trångsynta människor som inte kan respektera människor för hur dom väljer att vara kära. Kärlek är något fint oavsett vilket läggning man har. Ett väldigt fint inlägg :)

Sara

27 Sep 2008 13:41

Det gör väl ingenting. ;) Jo, det är bra själv då?

Kommentera

Publiceras ej