Den där poolen kommer jag få vila ögonen på & simma runt i om bara några timmar!
Jajamäsan, om ungefär 8 timmar är vi på väg till Göteborg, landvetter, för att sätta oss på planet mot Kreta.
Flyget avgår 06 någonting från landvetter, mellanlandning i malmö (onödigt som fan om du frågar mig, upp & ner i princip), sen landar vi  kreta vid 10 tiden. Så flygresan tar inga tider direkt!

Fyfan vad jag längtar!

Så jag kommer med andra ord lämna datorn hemma, & inte vara kontaktbar förutom på mobiltelefonen, jag har bytt telefon (lånar mammuts), för min har gått sönder, så ALLA mina nummer har försvunnit, så skriver du.. skriv gärna vem du är!

Puss på er, & ha det så bra... Det tänker jag ha ;) ;*

1 kommentarer

Mammut

20 Aug 2009 17:16

Åhh, ha det helt underbart bra nu min lilla Malört!!! :D:D:D Sola och bada lite åt mig va? ;) Miss you already <3 Pöss

Kommentera

Publiceras ej