Dem raderna gjorde min dag & kommer fortsätta göra det så länge jag lever.
Flickan som har skrivit raderna om mig i sin blogg, är en flicka som betyder väldigt mycket för mig.
En flicka som har det väldigt tufft just nu.
En flicka som varken vet ut eller in i livet, & inte riktigt vet vart hon ska ta vägen.
En flicka som aldrig stöter på nog med problem, utan det vore nästan som om dem flockades runt henne med flit.

Det gör så ont i mig att du ska behöva leva såhär, att du som förtjänar så galet mycket mer kärlek än du får, hela tiden blir undanskuffad & bortglömd.
Men en sak vet jag;
Jag kommer aldrig någonsin putta dig åt sidan!
Jag vet att jag inte alltid är bäst i världen på att visa att du betyder för mig,
men nu på senaste tiden har vi börjat prata med varandra ofta igen,
& det gör mig så glad, när det är så med någon som man känner så mycket för.

Jag är så glad att jag lärde känna dig också,
& det glädjer mig något fruktansvärt att du är en del av mitt liv,
& jag hoppas att du kommer vara det tills dagen jag inte längre finns här.
Min famn & mina dörrar står alltid öppna för dig, när du vill, hur du vill.

Du är vackrast i hela världen, min fina nadya <3

2 kommentarer

NadjaNathalieJasmine

12 Mar 2009 23:30

aaaw!

Mitt fjuttiga bloggtext är ingenting mot de här. Glad jag blir =)

Det är jag som kommer vara glad resten av mitt liv!



Att man har en sån underbar vän som dig, är också jätteglad att vi fått bättre kontakt :)

<3<3<3

Malin

12 Mar 2009 23:46

Men fyy låter jätte jobbigt! Lätt att lyfta fel kanske? hoppas inte du får ont i tyggen tillslut då.

Men tur du får göra olika varje dag iaf då så du inte sliter ut en o samma muskel.

Se de som bra träning kanske? du slipper väl gå på gymmet iaf :)

Hoppas de går bra i morrn iaf då gumman... Kramar!!

Kommentera

Publiceras ej