För det första tror jag att jag ska lägga ner det här med frågestund. Det går liksom inte hem hos er läsare! :p
Jag måste vara som en öppen bok för alla er som läser. Skojsigt! Hrmpf..

Hur som haver så var det 2 som faktiskt är nyfikna på NÅGOT. & eftersom jag garanterar svar på alla frågor, så kommer svaren här.

Sara frågar; Berätta om hur du och din nya flickvän träffades :D

Malin svarar; Vi började prata på en hemsida som heter flator.se, hon skrev till mig "Gud vad söt! :D" & jag tyckte definitivt samma sak om henne, så jag skrev tillbaka & på den vägen är det! Sen inte långt efter det träffades vi & det blev som det blev.
Det sa mer eller mindre KLICK, & nu är jag fullständigt förlorad i henne. <3

Anonym frågar; vad dras du till vad attraheras du i en tjej? =)

Malin svarar; För det första har jag lite svårt för att förstå vad personen i fråga menar, haha!
Men jag antar att det ska stå något i stil med "Vad dras du till hos en tjej?" Så jag svarar helt enkelt därefter.
& den frågan är svår! Jag kan dras till så fruktansvärt mycket olika saker. (Tror dessutom jag fått den här frågan förut i mina frågestunder..) Det kan vara allt från händer till ett leende. Bara för att kan jag passa på att slänga in vad jag attraherades av hos min prinsessa Johanna. Som ett väldigt bra exempel tänkte jag.
För det första är hon väldigt mogen för sin ålder. - Viktigt!
Hon är väldigt smart. - Otroligt om jag får säga det själv. & det attraherar mig!
Vi delar samma humor & har lika lätt till skratt båda två. - Kan vara en fördel...?
Hon har otroligt vackert leende. - Leenden över lag är jag väldigt svag för. & hennes är magiskt!
Hon har ett skratt som når ända in i hjärtat.  - Låter kanske konstigt, men skratt kan få igång mig, haha.
Hon har jätte vackra händer. - Det om något är något jag faktiskt tycker är viktigt. SER inte händerna sköna ut, vill jag inte heller att de tar på mig..
Hennes läppar är gudomligt fina. - Likadant där, ser de inte pussvänliga ut, vet jag inte om jag är villig att chansa..
Ja.. jag skulle kunna hålla på i en evighet. Men som ni ser, det kan vara så mycket.

Danke.

Nu ska jag göra kräftstjärts sallad & titta på final destination 3... i 3d! Köpte det igår, & givetvis följde det med 2 3d glasögon. Pretty awesome.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej