Det ser ut som om det blir Linköping på Torsdag minsann. Melissa Horn is in tha town & spelar med bland annat Lars Winnerbäck, Laleh & Dundertåget. Dock så slutar jag min "gå brevid dag" typ, halv fyra (?) Så att jag är där till 5 kan bli knepigt, men dit ska jag iaf. Är tanken. Får se hur det blir.

För övrigt händer det inte mycket alltså.
Jag & älskade Mammut var nere & partade loss på Hultsfreds festivalen igår kväll/natt.
Hur awesome som helst!
Just nu är det iaf runt 200-300 pers där skulle jag tippa.
& i morgon skriver dem i tidningarna att dem absolut flesta anländer - & det tror jag också.
Har lyckats ragga på mig några kontakter där nere sen igår, så vill jag åka ner någon mer kväll, har jag iaf sällskap. Awesome!

Nu blir det mer Melissa Horn i öronen & chips i munnen.

Ciao.

Kommentera

Publiceras ej