Red to be, or brown to stay, det är frågan.

Jag har kommit underfund med att jag tok saknar mitt röda hår. Kan inte riktigt bestämma mig dock för hur jag ska göra. Om jag ska fortsätta vara brownie, eller om jag ska återgå till att vara redneck.
& bara för skojs skull - Vad tycker ni? Feed me with your opinion.
Hur som haver, så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Men kände att det var dags för en liten update.

Kan ju tala om för dem som inte vet - att jag nu börjat plugga på heltid. Eller mjae, jag får nog påstå att jag har världens mest chill schema. Faktum återstår dock att jag är uppskriven som heltids studerande.
Pluggar med andra ord upp lite ämnen, som är nödvändiga att ha med sig, när jag sen tänker söka in till förskollärare. Många år framför mig av plugg, men jag är beredd att bita i det äpplet.

& även om jag inte vill erkänna det för mig själv, så räddar skolan mig just nu från att absolut göra _ingenting_ om dagarna. Fint som smör det.

Så, jag är fortfarande oändligt nyfiken på vilka alla mina läsare är. Ni kan väl lämna en liten signatur & kommentar i fältet "kommentarer", berätta lite om vilka ni är, hur ni hittade min blogg, om ni läser den regelbundet, eller bara 1 gång om året?
Skulle vara en alldels ypperlig natt syssla för mig, i tell you.

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort & lyssna på min drog.

Kommentera

Publiceras ej