Ålright, i brist på annat så svarar jag på dem frågor jag fick i senaste inlägget. Kul att det kom in lite grann iaf. Älskar att svara på frågor, så aaattteeeh. 
 
Emily frågar;
Jaadu Malin, varför är du så awesome för?

Malin svarar
Jadu, Emily... haha, om jag det visste. Nej men jag är la helt enkelt väldigt godhjärtad. Och därav min awesomeness gissar jag. Good enough for yah? Ehehe.

Louise frågar
Vad hände egentligen mellan dig & Lina, varför tog det slut?

Malin svarar;
Jadu, hon ringde mig. Sa att vi behövde prata & sa helt enkelt att avståndet var för jobbigt osv osv. För att dra den kortaste historien. Inte för att det egentligen finns så mycket att tillägga, men iaf, hah.
 
Nikky Jay frågar;
Tror du på hästar?

Malin svarar
Hahahah! NEJ. Hästar finns inte. Frukter däremot, dem finns!

Louise frågar igen;
Kan du tänka dig att flytta till en helt annan stad än den du bor i nu?

Malin svarar;
Ohja! Utan tvekan. Drömmen är fortfarande Göteborg. Och blir det inte inom en relativt snar framtid, så blir det NÅGON GÅNG i livet, det är en sak som är säker. Men annars kan jag tänka mig typ Norrköping, eller Kalmar. Egentligen är nästan vilken stad som helst bättre än Vimmerby, hah.

Kommentera

Publiceras ej