Jag har suttit & knåpat på något i flera veckor, som jag imorgon ska skicka iväg på posten. 
Vet inte hur mycket jag vill avslöja.
Men jag kan avslöja att innehållet i det kuvertet är kärlek. & taget från djupaste stället i hjärtat. 
Nuff said.
 
Jahaja, då var det julafton igen. Känns som att det inte var allt för länge sen sist vi träffade varandra. 
Tänk vad tider går. Inte riktigt klokt egentligen.
& snart är det april, & Malin fyller 1 år närmare 30. Jösses amelia vilket tråkigt samtalsämne det blev nu känner jag.
 
Hur som helst ville jag bara snabbt innan jag skuttar ner i sängen, önska alla mina bloggläsare en fantastiskt bra julafton, med mycket god mat, många julklappar & julglädje med alla människor ni älskar & bryr er om.
 
Själv tar jag bilen till mamma & tomas place tidigt imorgon bitti för att avnjuta en jul-frukost. Mysigt värre!
 
Ta hand om er i jul trafiken & glöm inte att kramas! 

<3

Kommentera

Publiceras ej