Imorse när jag kom upp till köket, satt mamma i telefon, petade över tidningen till mig, pekade på en lägenhets annons, och skrev med stora bokstäver "RING", samtidigt som hon kacklade i sin telefon. 

Jag ringde, och vi bestämde möte för att titta på lägenheten lite senare på dagen, typ tjugo i tolv. 
Lägenheten var hur fin som helst. Nyrenoverad, kaklat badrum och skit. Naaaajz! Passar mig perfekt med möblerat också, eftersom jag inte har sådär jätte mycket möbler, utan mer glas osv osv. 
 
För att göra en kort historia otroligt mycket kortare än den var, så har jag idag iaf blivit med lägenhet, och ska flytta in redan i helgen. Woop woop, på det! 
 
ÄNTLIGEN blir jag självständig igen. Tror jag behöver den kicken i röven om jag ska vara ärlig, samtidigt som jag förstår mer än väl att det måste vara väldigt skönt för mamma och co också. Med all rätt! 

Så, alla som vill är härmed efter helgen mer än välkomna att komma och hälsa på! Woop woop!

Har inte så mycket mer att skriva egentligen, ville bara dela med mig av den glada nyheten.
 
Puss osv!

Kommentera

Publiceras ej