Eftersom jag befinner mig i någon slags "blogg torka" period, tänkte jag ÅTER IGEN starta en "FRÅGA MIG TUSEN FRÅGOR, FÖR JAG HAR SÅ JÄVLA TRÅKIGT LIV" i hopp om att faktiskt luska åt mig lite frågor, som jag kan luska fram grymma svar på.
 
Jag skriver igen när frågorna är uppe i 10 stycken. Från 10 olika dårå alltså. Eftersom jag vet med säkerhet att 23 stycken iaf slaviskt dagligen läser min blogg.
 
Du får vara tråkig och vara anonym om du vill, eller så skriver du ditt namn med dem fetaste bokstäverna som finns. Your choice. Jag har inget annat val än att svara ärligt och helhjärtat på allt ni frågar. Ni får fråga om _exakt vad ni vill_ & jag lovar att svara. Kan vara den enda gången ni faktiskt på riktigt får fråga VAD NI VILL, inom ALLA kategorier. Japp japp.
 
Så, kom igen nu f ö f a n, hit me with your best shot!

1 kommentarer

Anonym tönt

15 Nov 2012 17:00

Hur många killar respektive tjejer har du haft sex med?

Kommentera

Publiceras ej