Ni vet dem där gångerna man har en låt i huvudet, med endast en liten del av texten i huvudet, och absolut inte oavsett antal spenderade timmar kan komma på vad låt jäveln heter? Det hände mig för en vecka sen. Tills idag.
När min tunga äntligen kunde tyda EN liten rad i låten, med hjälp av Emeli Sandés låt Read all about it. Eftersom dem faktiskt påminner väldigt mycket om varandra i början. Men det var ungefär så mycket jag visste.
 
Och för bara en liten stund sen, lyckades jag som sagt leta rätt på den. Lättnaden som uppstår då är fan obeskrivlig, haha. Liksom, här har min hjärna i stort sett gått och tänkt bara på det i en veckas tid, och så äntligen föll det på plats. Lucky me. Låter lite knepigt att det faktiskt gjorde min kväll lite bättre, men det gjorde det. 
 
Nu har jag dessutom lyssnat sönder den, på den här korta stunden. Intressant värre. Lägg det i din care cup. Jaså den är tom? Jamen vad bra att jag kan fylla den med något då. Moaha.
 
Nej. Har ingenting intressant att skriva idag överhuvudtaget som ni märker. Så jag skuttar fint in i duschen istället, och bäddar rent sängen, så jag kan sova som en prinsessa inatt. 
 
Bjuder på låten jag menade också. Puh. Hade glömt hur jävla vacker den är. <3
 

Kommentera

Publiceras ej