Tänkte att det banne mig var på tiden att uppdatera lite, eftersom jag kan se att det var alldeles för länge sen. Im sowwy for that. Ni måste ha saknat mig något fruktansvärt. Host host. 
 
Livet rullar på, huvudet upp och fötterna ner. 
Plugg, plugg & åter lite plugg till. 
 
Varit i Göteborg, firat födelsedagar både idag, och andra dagar. Snajsigt som tusan. 
 
Min mamma fyller år idag, vilket resulterade i att jag stod x antal timmar i köket, när hon givetvis ska slippa tänka på det när hon fyller år. Blev 3 rätters. 

Till förrätt: Avokado, räkor, ruccola med tomatvinegrätt. 

Till varmrätt: Pepparbiff, med rostade grönsaker & potatis, givetvis lite sallad, 2 olika örtsmör och tzatsiki till det.
 
& avslutningsvis till efterrätt: Vanilj pannacotta med mosade jordgubbar & en liten noblesse som topping.
 
Är fortfarande mätt kan tilläggas. Och som present gav jag henne 2 biljetter till Johan Glans world tour of Skandinavium, som jag och mamma ska njuta och skratta till den 11 November i Norrköping. Fint som smör det minsann.
 
Men den största nyheten av de alla är nog ändå att jag gått & blivit kär. Lyckligt kär. Eftersom hon så otroligt fint besvarar det jag känner. 
Historien om hur vi träffades kan nog vara den roligaste på bra länge.
 
Vi träffades på en gaybar när jag var i Göteborg senast. Som ni minns så var jag otroligt full, letade på något sätt upp henne där inne, hånglade upp henne, och innan jag begav mig så frågade jag efter hennes nummer. Fick det, och beundras fortfarande över att jag överhuvudtaget lyckades skriva in alla siffror korrekt med tanke på hur full jag var. 

Det roligaste med det hela dock, är att det tog typ 2 veckor innan jag en dag bara "Men fan.. tog inte jag någons nummer på Gretas?" Kollade därför igenom min telefonbok, & visst fanns det någon där med namnet "Gretas", skrev till henne, & ja.. på den vägen är det helt enkelt. 
 
Jag var hos henne nu i helgen, och ska dit nästa helg igen. Mihi. Ännu finare än smör det.
Hon är fin hon. <3 
 
Nu ska jag försöka plugga lite. Hrmpf. Ska prata muntligt inför klassen imorgon. I 5 minuter. & som om inte det vore nog, med tanke på att det är det värsta jag vet typ. Det är på engelska också. FML

4 kommentarer

Johan (Ben)

11 Oct 2012 22:38

Det angående att hålla tal inför klass på engelska! Prata som Sean Connery eller Arnold Schwarzenegger. Hahah works every time!

Malin

11 Oct 2012 22:43

Bra tanke där Johan. Får eventuellt göra det. Eller så blir det nog som Luke starwalker, eller vad han heter. "I am your father.." den kommer garanterat lyfta på taket i klassrummet!

Johan (Ben)

11 Oct 2012 23:46

Hahahaha! Du var nära! han heter Anakin Skywalker och kallas Darth Vader ;) Haha om någon inte lyssnar så kan du köra en Force Choke! Epic!

Malin

12 Oct 2012 00:31

En Force Choke? Som i att låtsas strypas? :D Haha. Jag ska fan köra på det ;b

Kommentera

Publiceras ej