Jag tänkte att det kanske var dags för en liten uppdatering såhär på starten av helgen. 
Jag kommer inte spendera mycket tid framför bloggen nu på ett tag, med tanke på att jag är ganska fullproppad med saker att göra, framöver. Eller ja, är inte så dramatiskt som det låter, men iaf.
 
I skrivande stund sitter jag & pluggar religon. Vilket jag kommer behöva göra tills jag lägger huvudet på kudden & slocknar av utmattning. Antagligen med boken rakt över fejset. Hade inte förvånat mig dirr. Drömma om plugg kommer jag med stor sannolikhet också göra.
Jag har en hel bok att läsa ut & skriva recension om PÅ ENGELSKA. FML redan där. 
 
Tänkte lite att jag ska göra så mycket som möjligt för att slippa göra FÖR mycket på höstlovet, för höstlovet består av Göteborg & spendera tid med min Lina. Min min min. Fan vad fint det låter ändå. Min Lina.
Smakar fint i munnen minsann. 
 
Har några ess i rockarmen planerat för henne & mig minsann. Eller ja, kanske inte riktigt så många. Men iaf ett ess. Så de så. Och hon har inte en aning, det som gör det hela tusen gånger roligare. Jag är ju ändå en människa som älskar att överraska. Mhm. 
 
Imorgon blir det äventyr med farmor. Vi ska till min kusin Marie i Mjölby för att fira hennes ena son som fyller/fyllt år. & med tanke på att jag träffar de kanske 1 gång om året, om ens det ibland, så var det givet att jag skulle följa med. Det blir trewligt. 
 
Och på söndag åker jag som sagt till Göteborg, & stannar en hel vecka. Älska det! 
Massa massa mys står på schemat om jag får bestämma. Mhm.
 
Men nu mina kära vänner, måste jag fortsätta med pluggeriet. Wää wää wää. Puss på er & ha en fantastiskt bra helg. Det tänker jag ha!

Kommentera

Publiceras ej