Vet inte riktigt vart jag ska börja med alla frågor alltzå. 
 
Får försöka börja någonstans i virrvarvet. He-he. 
 
Ida frågar
Vill du ha barn nångång i framtiden? 
 
Mitt svar
Jajamänsan! Utan tvekan. Barn är det absolut bästa som finns. Så någon gång ska jag, eller vill jag minsann ha 2 små knattar att gosa med!
 
Marra (mamma) frågar
Vad gör du om 1 år? Vad gör du om 5 år? Vad gör du om 10 år?
 
Mitt svar:
Jadu mamma. Kanske den bästa frågan av alla, haha. Vet jag det själv ens tror du? Tvek på det.
Men jag tänker lite såhär, att om 1 år pluggar jag antagligen fortfarande. För att på så sätt ta tag i mitt liv, & mina framtida chanser att få tag i ett arbete. Om 5 år är jag garanterat (förhoppningsvis) klar med allt vad skola heter. & finns förhoppningsvis bosatt I eller i NÄRHETEN av Göteborg. 
Om 10 år ser jag mig själv jobbandes Nine to Five på ett dagis, precis som jag vill & strävar efter.
Sen ser jag ju gärna att jag inte bor ensam, utan gärna en prinsessa att dela vardag & allt annat med.
& givetvis, cheesy osv, men vara frisk & kanske framförallt vara lycklig.
 
Josefina frågar:
Vad var det som gjorde att du föll för just din nuvarande tjej? 
 
Mitt svar:
Skulle nog påstå att det är helheten. Cheesy svar, japp. Men det är lite så det är. Jag tycker helt enkelt att vi klickade bra både i verkligheten & innan dess över mobil & internet. Jag visste iprincip väldigt mycket mer om henne, än hennes närmsta vänner innan vi sågs. Bara det tycker jag säger ganska mycket, donno. Sen är hon ju otroligt charmig, vacker & hur bra som helst på alla plan. Dessutom får hon det att kännas som om min mage lämnar kroppen av pirr ibland. & den känslan skulle jag nog påstå iaf i mitt liv är väldigt sällsynt.
 
Sara frågar:
Vilket var ditt favoritämne i skolan?
 
Mitt svar:
Hm. Knepig nöt det där, eftersom jag inte var något av en vidare plugghäst överhuvudtaget. & var iprincip less på skolan innan jag ens klivit innanför dörrarna första skoldagen, hah. Meeeeen, för att ge dig ett svar på din fråga, så säger jag nog i så fall.... Eeeeeeh..... Sexualkunskap? Hah. Nejmen serri.. typ.. kanske... Data! Är galet tekniskt intresserad,  & det var nog det närmaste teknik man kunde komma under skolans tid.
MEN, nu kom jag på att jag i gymnasiet någon gång hade teater, eller om det var i högstadiet. Det tycker jag är skit roligt också!

Kommentera

Publiceras ej