Kära Herr Jonas Gardell - Du är ett geni utan dess like.
 
Hans serie som just nu cirkulerar på svt, kan vara den mest gripande & breath taking serien jag någonsin vilat mina ögon på. 
Så jävla starkt berörd man blir. Jag blir. 
& så jävla elak världen är ändå. 
 
Till er som _inte_ sett serien "Torka aldrig tårar utan handskar", bör definitivt ta sig tiden att se den. 
Så otroligt stark, men så otroligt vackert budskap ändå.
Nog för att jag är lipsillen nr 1, men jag har inte bara gråtit en gång till den serien, utan så många gånger att jag inte längre kan räkna det på båda händerna. 
 
Se den.
 

Såg första avsnittet av The walking dead's säsong 3 idag också.
Alltså, den serien är den bästa serien ever made. Period. 
& tätt intill kommer givetvis Prison break, som jag totalt fastnade för när den cirkulerade på tv. Eller ja, i efterhand har jag "köpt" serien & tittat, but still. 
 
Inte sett den heller? Well, se den också. 
 
Haha, lite halvt tråkigt inlägg sådär. Men ja.
 
Nu ska jag roa mig med att titta på "Ensam mamma söker" innan jag bestämt låter min blå vila för idag. 
Fan vilken nörd jag är ändå.
 
& så kan jag avslöja att jag saknar Lina. Mycket. Vill inget hellre än att det blir fredag. Nu. <3
 

1 kommentarer

Marie

17 Oct 2012 14:29

Torka aldrig tårar utan handskar är verkligen grymt bra, den berör...jag hoppas på att boken är lika bra och ännu bättre! :)

Svar: Den berör verkligen. Och det är bra synd ändå att den bara är i 3 delar! ;/
Malört

Kommentera

Publiceras ej