Om du inte är beredd att komma in.
Du får inte vandra på min väg, utan att visa mig ditt mål. 
& inte själa av min godhet, för att fylla upp ditt hål. 
 
Idag är jag bitter. Dagen började med att djävulen (väckarklockan) på mobilen inte väckte mig imorse. Trots att jag ställt in djävulen på att "nu väcker du mig 10 över 10, och 20 över 10." Nejdå, han valde att jävlas istället. 
Det löste sig iaf, jag hade 4 minuter till godo när jag klev innanför skoldörrarna, och läraren i sin tur var sen att anlända, och var inte på plats förrän 10 i 12. Tji fick man för det stressandet
 
I helgen är det jag som går & köper inte bara en djävul, utan två. Bara för att.
 
Blä. Nu suddade jag ut en hel novell, som jag tänkt skriva. Men ångrade mig & tog bort skiten.

Jag är bara... tom. Det jag hade tänkt skriva handlar om det allt för vanliga återkommande ämnet - kärlek.
Surprise surprise folks!
 
Ni vet den där kärleken som en människa plockar fram bara för att stilla sin hunger för en stund
Just precis sån kärlek. 
Eller kärlek förresten, det är inte kärlek i mina ögon. Det är snarare desperation. Att för stunden stilla sina begär, för att sen fullständigt kasta mig åt sidan. Jag duger till det, men inte till något mer än så.
 
Förlåt, men det är inte riktigt så jag vill bli spelad med. 
 
Jag är beredd på att jag inte alltid kan få den "jag stillar mina begär" med, men samtidigt har jag tex aldrig någonsin kysst en människa som jag absolut inte _vill_ kyssa. Kort och gott menar jag helt enkelt - kysser du mig, ska du mena någonting med det. Inte kyssa mig bara för att. Thats not how i roll.
 
Eller jag vet i fan vad jag pratar om.. det blir för mycket nu känner jag. Vi stannar där.
 

2 kommentarer

Mammut

07 Sep 2012 21:48

Lilla Malört :/ Du vet att jag finns här, bara ett telefonsamtal bort, om du vill prata <3

Malin

07 Sep 2012 23:33

:'/ Jag vet det min fina vän. Tack för att du alltid finns där! <3

Kommentera

Publiceras ej