Vad är väl en Fredag kväll utan ett depp inlägg säg? En förjävla deppig fredag är förmodligen svaret på den frågan.
 
Jag tycker lite extra synd om mig själv idag. Sitter ensam och super mig lullig med mina kvarglömda öl i kylen, helt ensam. It's Malin bitch. Lite min kopp te verkar det som.
 
Vet egentligen inte alls vad jag ska skriva. Eller varför jag ens gör mig besväret att göra det. Ibland funderar jag dock på att göra så att min blogg blir lösenord skyddad, så att inte vem som helst ska kunna läsa. Eller så att inte vem som helst ska kunna skriva "Fan vad du tycker synd om dig själv. Gå och gråt" med autografen "Anonym tönt". 
 
Som känt så är det här min blogg, & för mig fungerar det lite som en dagbok. Även om den kanske är lite väl ohemlig, som en dagbok kanske bör sig vara. Men det är sånt man får ta. Just av den anledningen funderar jag ibland på att iaf göra vissa inlägg hemliga. Mycket möjligt att det här inlägget blir det. Kanske. 
 
Okej. Jag har haft en HELVETES dag idag. Milt uttryckt. Jag.... tänker ALLDELES för mycket som vanligt. Hade ett prat med familjen tidigare idag, efter middagen för jag kände verkligen att jag behövde ventilera. Speciellt med någon så klok som min älskade mamma. Min ängel. & det var vääääldigt nära att niagarafallet från ögonen inte kunde hålla sig innanför kanten på ögonen. 
 
Jag tänker inte skriva för mycket av det som cirkulerar i mina tankar dock. Jag tror dem flesta vet vad jag syftar på, om man känner mig tillräckligt väl, vill säga. Jag frågade mamma "Gissa en gång vad det handlar om." hon tittade bara på mig & sa "xxxxx?" Hon vet. För hon är mamma. Mammor vet alltid, haha.
 
Men vädigt kort sagt så - dödar det mig långsamt. & jag vet i ärlighetens namn inte vart jag ska ta vägen snart. Det bränner upp mig sakta innifrån. Nerifrån & upp. Hela hjärtat bränner & skriker. Hela själen vill lagas & hela hjärnan vill vrida tillbaka tiden. Hjärtat är inte lika med på noterna, även om det skriker ganska mycket det också. 
Jag vet att det är fel. Jag vet att jag inte borde tänka. Jag vet att jag inte borde tråna, Jag vet att jag inte borde. Jag borde inte. 
 
Men om ni skulle gå i mina skor EN dag så skulle ni förstå att det är allt annat än lätt. 
Jag dör snart.
 
Oooooooch nu har ölen pratat för mycket redan. Så med det säger jag, hejdå.

2 kommentarer

Mammut

12 Apr 2013 23:21

Finns här om du behöver prata <3

Malin

13 Apr 2013 00:16

Jag vet min älskade vän. Du är bäst! <3

Kommentera

Publiceras ej