*Pausar musiken i hörlurarna för att kunna skriva* Hah, jeeez.
 
HEJ BLOGGEN! 
HUR FAN MÅR DU? 
OKEJ. FINT.
 
Själv mår jag alla tiders. Jag har varit på strålande humör hela dagen & har egentligen inte en aning om varför. 
Kanske var det för att jag idag kom hem med många fina saker efter att ha shoppat lite & därmed förlorat pengar?
Kanske är det för att jag har mens, & världens jävla mensvärk emellanåt?
Kanske är det för att jag har haft konstant huvudvärk i 3 dagar i rad nu?
Inte fan vet jag. Bitter är jag inte iaf & det tackar jag humörkärringarna i kroppen för.
 
Förmodligen kan det bero på att jag äntligen SKA KLIPPA BORT MITT HÅR IMORGON!
Är inte så drastiskt som det låter. Lite hår ska minsann vara kvar uppe på skalletoppen. Men mycket ska väck, & det ska bli så j ä v l a s k ö n t. Klockan 12 imorgon har jag tid & då smäller det som fän. Umtz umtz. 
& ja, BILD kommer att dyka upp. Förmodligen flera timmar efter klippningen skett dock. För jag är inte sådär jätte bra kompis med kameror. Men det kommer. Med lite tur någon gång under årets lopp. Kanske förhoppningsvis också INNAN det växt ut till ett skatbo igen. Kanske. Den som lever får......? Precis. 
 
Jaha, det som följde med mig hem från dagens shopping är iaf, ett stycke svart basic linne. Ett stycke hoodie tröja (som för övrigt är mitt absolut favorit plagg.) Ett stycke skjorta (Som jag på senaste tid funnit mycket kärlek & ömhet i), ett stycke dataspel i form av "Dead space 2" (WOOP WOOP!), ett stycke mobilskal, 4 stycke block ljus som nu pryder mitt vardagsrumsbord, ett stycke prydnadssten, som nu pryder under mina ljus, en jävla massa kalsonger (eller ja, 4 par, ingen tanga trosa den här gången). & ja, det var nog allesusamen. 12 toalett rullar också. Om ni ville veta. 
 
NU ska jag nog fortsätta spela lite jurassic park minsann, & sen efter det inviga mitt älskade nya dataspel. 
Det är mitt fredagsnöje. Vad är ditt?

På återseende. 

2 kommentarer

josefina

01 Feb 2013 23:00

Du skiter så mycket alltså, det var som fan!

Malin

01 Feb 2013 23:40

Haha! Ja, jag skiter ganska mycket faktiskt. Men skit i det! :3

Kommentera

Publiceras ej