Jahaja. Jag har spenderat "kärlekens dag" alldeles ensam, som jag förutspådde. Ingen som ville dejta Malin Karlsson på självaste kärleksdagen inte. Eran förlust! Just sayin'.
Jag är inte så eftertraktad bland brudarna som jag trodde. 
Skrutt.
 
Fast alla dagar för mig är kärlekens dag, så för mig gör det inte ett smack att ingen vågade dra strået till stacken. 
Jag hade det "jätte" trevligt i min soffa hela dagen.
 
Imorgon är det sista dagen innan sportlovet, woop woop. Det måste ju nästan vara det mest positiva med att fortfarande plugga. Att man faktiskt får alla lov på köpet. Det får en inte om man knegar minsann. En hel veckas ledighet kommer inte sitta fel kan jag lova. & så slutar man vid 12 på fredagar också. Det är ganska lagom för Malin Karlsson faktiskt. 
 
Roar mig as we speak med att titta på "Hissen" med Filip & Fredrik. Lite sådär spännande faktiskt. Anna Qvack & Lasse Kroner har "fastnat" i hissen med dessa herrar. Kollar mest pga av den qvackande ankan faktiskt. Lite lagom spännande människa sådär. 
 
Puss osv.

Kommentera

Publiceras ej