Tycker det är lika roligt varje gång jag får en kommentar här på bloggen. Nu senast idag fick jag en kommentar på mitt senaste inlägg som löd "Men vi veeeeeeet!!!!! Sluta få dig att framstå som ett offer. Herregud". 
Vet inte om jag ska skratta eller gråta ärligt talat. 

Jag kan ju såhär dessutom lite blygt erkänna att det på dagens internet & därav dess möjligheter INTE är speciellt svårt överhuvudtaget & få fram namn på en person genom ett IP-nummer. Just sayin'. 
 
Men ärligt talat så rör det mig inte ryggen speciellt mycket. Det som stör mig mest är nog kanske det faktum att personen i fråga ens gör sig besväret att läsa min blogg, än mer kanske att ens kommentera "ANONYMT" med rädsla för att bli påkommen. Vilket du redan är kan tilläggas. Så med det sagt skulle jag uppskatta om du kunde ta ditt pick och pack och dra dit pepparn växer, för jag är inte sådär jätte intresserad av att vara en del av din karusell.
Tack.
 
Och jag kanske ÄR ett offer? Någonsin tänkt på det? Men med det menas INTE att jag tycker synd om mig själv, eller att jag söker empati eller sympati. Eller jo kanske, för jag har inte förtjänat något av det som kommit min väg.
får man tycka synd om sig själv, & det tänker jag fortsätta göra.
 
Du vet så jävla lite om mig och mitt liv, så du ska egentligen inte kunna yttra dig.
Däremot finner jag det väldigt ironiskt att du ens bryr dig tillräckligt för att trycka ner dina patetiska rader i mitt kommentarsfält. :3 Sött må jag säga!
 
Nej. Nu ska jag tycka lite mer synd om mig själv.
 
Puss.
 
 

3 kommentarer

Anonym

22 Feb 2013 22:37

Men shit. Hold your horses. Snacka om mycket liv över ingenting. Var ju inte direkt en farlig kommentar, vill du inte ha folks åsikter kan du ju ta bort kommentarfunktionen. Sen är det bara polisen som kan få fram namn osv bakom ip-nr så tjena att du vet vem som kommenterade. Puss

Svar: Nah. Fast den var ju allt annat än positivt menad ;) Nope, det är inte bara polisen som kan få fram det. ;) Jag letade väldigt länge för att få svar på hur man gör & till slut så lurade jag ut hur man gick till väga :) Dessutom sitter du vid en annan dator nu kan jag se :3 Puss tillbaka!
Malört

Anonym

23 Feb 2013 01:17

Det kan ju bero på att vi är två personer som kommenterar. Det är tragiskt att du tar åt dig så mycket att du försöker kolla upp ip-adresser. Du driver en offentlig blogg (dvs att ALLA kan läsa den) så du borde kunna ta såna här kommentarer, det var ju trots allt inte så farligt :) Dessutom vill jag bara påpeka att du precis begått en olaglig handling då det bara är myndigheter som får kolla upp ip-adresser. Ta det lugnt snälla du, att jag tycker du gråter för mycket behöver ju inte betyda att andra gör det. Min personliga åsikt.

Svar: Jajo, det har jag förstått att det är :) Ja, jag är medveten om att jag driver en OFFENTLIG blogg, det är meningen att alla som vill ska kunna läsa den. Jag gråter mycket för att mitt liv varit allt annat än ros, sen struntar jag faktiskt i om folk tycker det är mycket waina eller inte. Det är MIN blogg precis som du sa, & jag använder den för att skriva av mig. Och jag är medveten om att det är mycket depp i bloggen, men det är ALLTID vad jag känner som jag skriver om, så ja... per automatik blir det då väldigt mycket waina och gråt. Finns inte speciellt mycket lycka i mitt liv för tillfället, så ser ingen anledning att skriva om något annat. Tyvärr. Så jag funkar, och kommer fortsätta vara så. Sen är det upp till er, om ni vill fortsätta läsa bloggen eller inte. Ni verkar ju inte finna den så intressant. Kan ju inte vara roligt att läsa om någon som "gråter" hela tiden iaf ;) Puss
Malört

Anonym

23 Feb 2013 01:29

Men det borde du veta, att vi är två olika personer för det har ju du spårat genom våra ip-adresser.... :)

Kommentera

Publiceras ej