Tänker att jag egentligen inte, när jag får tänka sådär på det känner för att "fira" alla hjärtans dag ensam. Det känns lite för mycket forever alone osv. SÅ därför tänkte jag LOTTA UT EN.... Nej, bara skojar.

Men, jag tänker att jag bjuder på biodejt om det är så att någon skulle kunna tänka sig att spendera dagen/kvällen med mig. Jag vet ju att jag har sjukt *host* många beundrare där ute, så jag tänker kanske lite att det är dags att ta det där tåget från tjottahejti & träffa mig innan jag blir någon annans. Eller kanske ta dem där 10 stegen bort till min dörr & bjuda ut mig, & ta mig med storm. Baha, vem försöker jag lura egentligen? 

Ledig & singel den 14 februari? Biodejt, med middag innan. Du & jag? Let me know.
Det är liksom först till kvarn. Lite så känner jag. Så alla som vill bli my valentine kan ju skriva något i kommentarerna här nedanför (gärna så att jag vet VEM du är också), så ska jag välja vem jag helst vill dejta av er, & vem av er jag absolut inte vill dejta. Nejdå, jag skojar bara. Det löser sig sa polisen.

GUD. Känns alldeles för desperat för min smak det här. Det är inte riktigt så desperat som det låter though. Tänker bara att det kan vara en rolig grej. Typ. Kanske slutar i katastrof iofs, men då har du iaf en full mage & en film avklarad i slutet på kvällen. Det är la alltid något seddu.

Kommentera

Publiceras ej