Jaha. Då har jag gjort det. Fyfan. Mitt första (& antagligen sista) videoinlägg. Böööörp.
Skjut mig.
 
Jag kan tala om för er att mitt hjärta slår i 4949484 km/h nu, för att jag har sån jävla nojja över att lägga upp det här. 
Dessutom har jag inte kunnat klippa i videon, för jag vet inte hur fan man gör. HAHAHA! Så mellanscenerna/snacket kan ni ju hålla för öronen. Däremot hittade jag en rolig knapp där det stod "Text", så en jävla massa textremsor har jag tryckt in istället, bara för att jag tyckte det var roligt.
 
Så ptja, jag ska gå & dra onepiecen långt över huvudet nu & gömma mig. För alltid.
 
Puss & kram.

11 kommentarer

Hannah

16 Jan 2013 00:06

Hahah du är för jävla härlig Malört! Tycker du ska göra fler, lite sporadiskt sådär cuz u's a very funny lady! :)

Malin

16 Jan 2013 00:09

Haha, åh tack Hannah! :D :D Nu blev jag lite mer lättad faktiskt :) Haha. Mjaa, kanske dååå! :)

Mimmi

16 Jan 2013 00:13

Haha åh! Fantastiskt :D

Emily

16 Jan 2013 00:21

HAHAHA FÖRLÅT. SÅ ROLIG.

"Ehh..*harkel* EEETTTTT" ashögt. rolig.

Delfiner? o.o Coolt.

BUUUUUU
U!

Nä du är fantastisk Malleballe, skulle kanske också våga mig på en sånhär nån dag? Till alla dom som följer min blogg. Typ du.

Malin

16 Jan 2013 00:28

Mimmi: Hahaha, tack då! :D

Emily: HAHAHAH. Ja, jag märkte också det och började skratta åt det när jag såg det :D

Japp, delfiner. SÅ jävla vackra djur.

Aaawh, tack fina du. Tihi. Du kan vara fantastisk! JA! :D Gör det. Så jävla roligt. Ser redan fram emot det :D gör det nu nu nu!

Therese

16 Jan 2013 05:01

Nähä du!
Jag har sett dig innan http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OjoL5o8CbC4 ;P
tihi.. bus-malin

Linnea

16 Jan 2013 07:34

Hahaha och sen började jag... Gråta.
Gud vad roligt att få höra hur du låter :D

Malin

16 Jan 2013 12:04

Therese: Mja, kom på det när jag skrev först faktiskt, men skitsamma. Den där fula gills inte :p Och inte den här heller.

Linnea: Hahah! :D Åh, tack. Älskar hur jag typ säger ETT skithögt, HAHA :D

Sofie

16 Jan 2013 17:41

"hade ett hål här, wätt upp i gommen" hahah småländskan <3

Avva

17 Jan 2013 08:26

Menar du att du INTE har ett gomsegel? Var de det ordet du inte kom på?

Malin

17 Jan 2013 14:43

Anna: Det kan nog mycket väl stämma, haha.. :D

Kommentera

Publiceras ej