I'm so lonely all the time.
 
Tänkte sluta sitta framför dumburken och sjunga för mig själv & spela in töntiga pratklipp till folk på msn. 
Det är lätt hänt när Malin Karlsson är uttråkad. Men det bjur' jag på!
 
Hur som helst. Nyår firades i Kalmar, hos min bästa vän Mammut, hennes boyfränd, Emelie & Andreas.
Det blev 3 rätters middag som bestod av;
Förrätt; Fyllda avokadoskal (fast det var det inte, vi sket i det och hällde upp det i en varsin skål istället), med räkor, typ.
Till varmrätt; Stekt fläskfile i skivor, potatis med massa olika grönsaker och rotfrukter, rödvinssås, sallad.
Till eftterätt (som knappt gick ner i kaggen); Glass, banan, kiwi, cola sås & maränger.
Otroligt gott & smakligt med andra ord! 

Sen begav vi oss ut efter massa alkohol för att titta på alla vackra fyverkerier. Är det bara jag som tycker att fyverkerierna blivit smått överskattat dock? Dessutom kan jag inte låta bli att tänka på alla stackars djur som måste åka iväg långt för att gömma sig med sina ägare, som också därför inte ens kan ta sig utanför dörren på självaste nyårsafton. Hrmpf. 
 
Så idag kom jag hem från Kalmar med andra ord. Tittat igen lite på webbtv osv. 
& förresten, igår visade dem Melissa Horn - Live på Cirkus på SVT2. God bless them! 
En hel timmes konsert med världens bästa, plus backstagesvideos, och dessutom on top of that en exklusiv intervju. Behöver jag säga att jag satt där i soffan & smalt fullständigt? (heter det ens SMALT?) Jaja, whatever.
 
Imorgon ska jag iväg till kusinen vid 9. Vi ska åka till mormor och fika. Blir trevlans minsann! 
 
Nästa sak jag ser fram emot är Lördag. Då blir det förfest hemma hos mig & min vän Marcus, och hans vän Malin kommer hit, jag ska bjuda på lite käk, snacks & givetvis musik. Sen bär det av till Metropol för lite party. Mest i baren för min del då, eftersom jag inte dansar, men ändååå. 
Det ska bli sjukt roligt att komma ut bland folk lite faktiskt, händer inte allt för ofta i Malin Karlssons liv so to speak. Nu är ju iofs Metropol allt annat än drömstället om man säger så, men iaf!
 
Söndag är det tänkt att jag ska få besök i form av Emily, vet dock inte om det erbjudandet gäller än... EMILY?
 
Nåja. Nu ska jag svänga mina lurviga inne i duschen innan jag skuttar ner i soffan... igen (!) & kollar x antal avsnitt av skilda världar som dem lagt ut medans jag varit borta. Lövely! Det slutade ju så spännande. Woop woop!
 
Hoppas erat nyår var fantastiskt mina vänner & att år 2013 blir oförglömligt på många sätt för er! 
Ta hand om er i trafiken & glöm inte att kramas! <3

4 kommentarer

Lina

03 Jan 2013 01:13

http://theoatmeal.com/comics/semicolon

;)

Malin

03 Jan 2013 01:31

Ehm.. jaha? hahaha :D Hur kom du & tänka på det där? ;b

Emil

03 Jan 2013 19:19

Alltså jo jag hoppas det! Har så lite cäääsh att leva på dock! D:

Malin

03 Jan 2013 19:28

Äschdå, det är du som bestämmer Emily. :D

Kommentera

Publiceras ej